Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. 3HEADS CLO SRL (denumita in continuare UCCA) isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
Legea 365/2002 privind comertul electronic
1. Reguli Generale pentru folosirea magazinului online Ucca
1.1. Magazinul online poate fi folosit doar de către persoanele care au vârsta peste 18 ani.
1.2. Persoanele care nu au împlinit 18 ani pot folosi magazinul online numai cu acordul parinților sau tutorelui legal.
1.3. Clientul este considerat consumator, cu condiția ca scopul pentru comandarea livrărilor și serviciilor să nu poată fi atribuit în primul rând activităților profesionale comerciale sau independente ale acelei părți. Un comerciant este orice persoană juridică sau persoană fizică care acționează în exercitarea activităților comerciale sau independente la încheierea contractului.
*Te rugăm să ai în vedere că omitem adresarea directă către toate genurile tocmai pentru a fi mai ușor de citit, dar acest text se referă atât la clienții de gen masculin, cât și la cei de gen feminin.
1.4. Odată cu înregistrarea pe site, iți dai acordul pentru a-ți transfera datele personaele. Solicităm consimțământul pentru a-ți procesa datele, iar în lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Tipul și modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate aici.
1.5. Pentru a ne asigura că am înregistrat corect datele tale, îți vom trimite un e-mail după ce te-ai înregistrat în magazinul online, prin care îți vom solicita verificarea și confirmarea informațiilor.
1.6. Produsele se comercializează numai în cantități adecvate pentru uz personal.
1.7. Magazinul online al vânzătorului constituie doar un catalog de produse. Prin afișarea produselor în magazinul online, Vânzătorul invită Clientul să facă o achiziție din produsele prezentate și să încheie un contract de vânzare (denumit în continuare "Comandă").
1.8. Limba contractată este exclusiv limba română.
2. Procesarea datelor cu caracter personal
2.1. Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, menționăm că lipsa consimțământului duce la imposibilitatea de înregistrare pe site și utilizarea magazinului online. Toate informațiile cu privire la procesarea datelor cu caracter personal sunt disponibile în politica de confidentialitate.
2.2. În unele situații îți vom solicita consimțământul în magazinul online pentru a-ți putea trimite anunțuri, oferte, discounturi speciale. Acest consimțământ este de asemenea voluntar și poate fi retras în orice moment. Mai multe informații sunt disponibile în politica de confidentialitate.
3. Comenzi
Comenzile se plasează pe siteul https://www.ucca.ro/
3.1. Produsele din magazinul online sunt etichetate astfel încât să primești informații precum dimensiunea, culoarea, prețul și materialele din care au fost produse.
3.2. În timpul plasării unei comenzi, alege produsul selectând dimensiunea, culoarea, cantitatea și orice alte caracteristici, după cum este necesar.
4. Cum se pot face cumpărături în magazinul online?
4.1. Selectează produsul dorit din gama de produse, dând click pe butonul "Adaugă în coș" în pagina de produs. Selectarea produsului și adăugarea în coșul de cumpărături nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.
4.2. Toate produsele din coșul de cumpărături pot fi vizualizate accesând butonul “Coșul de cumpărături”, vizibil în partea de sus a site-ului. Tot de aici poți elimina produsele din coș sau poți schimba cantitatea acestora.
4.3. Dacă dorești să cumperi produsele din Coșul de cumpărături, dai click pe butonul “Finalizează comanda”
Te rugăm să te asiguri că toate datele de livrare și de contact furnizate sunt complete și corecte în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare. Introducerea codului poștal în adresa de livrare este obligatoriu, în acest sens venim în sprijinul tău cu un link către o bază de date validă cu coduri poștale astfel încât să-ți fie ușurată selecția.
4.4. Este necesar să indici metoda de plată. Metodele de plată disponibile sunt: plata numerar la livrare sau plata online cu cardul
4.5. În calitate de client, ai dreptul de retragere (să renunți la comandă), drept care nu este afectat de procesul menționat mai sus.
4.6. O comandă nu este considerată fermă până nu finalizezi toți pașii din acest proces. În cazul în care nu îți dorești să plasezi o comandă fermă, nu finaliza comanda. Poți oricând să renunți la plasarea comenzii dând click pe butonul care te redirecționează către pagina anterioară sau dând click către orice altă pagină de categorie sau produs.
4.7. După primirea comenzii, Vânzătorul îți va trimite un email de confirmare de plasare a comenzii, care menționează detaliile din comandă. Acest email nu este o confirmare a vânzării. Confirmarea vânzării este transmisă în emailul de confirmare a expedierii comenzii. Din momentul confirmării expedierii comenzii poți regăsi în secțiunea Contul Meu, Comenzile Mele factura fiscală aferentă achiziției tale.
4.8. Vânzătorul te poate contacta telefonic (dacă ai introdus un număr de telefon valid) sau prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numărul de telefon și adresa de email vor fi folosite doar în scopul procesării comenzii și a livrării acesteia, nu în scopuri promoționale fără acordul tău.5. Prețuri
5.1. Toate prețurile produselor din magazinul oline sunt exprimate în LEI și includ toate taxele. Adițional, există costul de transport, acesta putând fi influențat de valoarea comenzii sau metoda de plata. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Înainte de a plasa comanda va fi afișată valoarea totală a acesteia, incluzând toate costurile adiționale care pot apărea.
5.2. Vânzătorul și clientul își exprimă acordul pentru acest preț. După finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbată, chiar dacă Vânzătorul decide ulterior să reducă sau să mărească prețurile produselor expuse în magazinul online.
5.3 Individual de această regulă, Vânzătorul își rezervă dreptul legal de a modifica prețurile produselor din magazinul online, să ofere discounturi sau să adauge produse noi în ofertă.
6. Disponibilitatea produselor
Produsele prezentate în magazinul online sunt în general disponibile. În situațiile rare în care un produs este comandat de mai mulți clienți, Vânzătorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, Clientul va fi notificat că produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comandă/factură, telefonic cu privire expedierea comeznii. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate.
Măsurile indisponibile sunt marcate cu o culoare diferită de cele disponibile, în pagina de produs. În Coșul de cumpărături nu se poate adauga un produs într-o măsură indisponibilă.
7. Tipul și timpul de livrare
7.1. Livrarea se poate face exclusiv pe teritoriul României.
7.2. Livrarea se va face la adresa de expediere indicată de client
7.3. Timpul de livrare este de obicei de 1-3 zile lucrătoare. Transmitem coletele de Luni până Vineri, acest lucru înseamnă că zilele de Sâmbătă și Duminică nu se iau în calcul, nefiind zile lucrătoare. La fel și zilele de Sărbători legale sunt considerate zile nelucrătoare. Calculul zilelor de livrare începe după transmiterea confirmării de expediere. În cazul în care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis te vom contacta telefonic.8. Metodele de plată
Pentru a plasa o comandă este necesar să alegi o metodă de plată: plata în numerar la livrare sau - plata online. Dacă selectezi metoda de plată online, vei fi redirecționat către pagina Netopia Payments pentru efectarea plății. Comanda va fi trimisă după ce am primit valoarea integrală a acesteia.9. Costurile de livrare
Expediem colete doar pe teritoriul României
Costul livrării este influențat de metoda de plată si de metoda livrarii:
1. Curier rapid (ramburs) - Comenzi intre 100.00 Lei - 223.00 Lei cu livrare oriunde in tara - cost 17 Lei
2. Curier rapid (ramburs) - Comenzi sub 100.00 Lei cu livrare oriunde in tara - cost 23 de Lei
3. Curier rapid (palta cu cardul) - Comenzi sub 223.00 Lei cu livrare oriunde in tara - cost 12 Lei
2. Easy Box Sameday (plata cu cardul la EasyBox) - Comenzi sub 223.00 Lei cu livrare oriunde in tara - 15 Lei
Livrarea este gratuită pentru comenzi ce depășesc 223 Lei.
10. Politica de retragere din Contract
10.1. Dreptul de retragere din contract
Potrivit OUG nr 34/2014, Clientul are dreptul de retragere din contract, prin denunțare unilaterală, fără a oferi un motiv, timp de 14 (paisprezece) zile calendaristice.
Perioada de retragere se calculează din momentul în care clientul sau o persoană desemnată de client (altcineva în afară curierului) a preluat coletul. Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 14 zile.
Pentru a-ți exercita dreptul de retragere este necesar să completezi formularul de retur disponibil în contul tău de client. Procesul de retur este detaliat în punctele de mai jos.
10.2. Consecințele retragerii din contract
În cazul retragerii din contract, îți vom returna fără întârziere nejustificată contravaloarea comenzii pe care ai achitat-o, mai putin costul transportului, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul în care am trimis notificarea de acceptare a returului.
Vom restitui contravaloarea dupa ce produsul va ajunge la noi. Vânzătorul poate amâna rambursarea până când primește produsul returnat și accesoriile acestuia sau până când Clientul furnizează o dovadă că a returnat produsul în stare corespunzătoare, oricare eveniment intervine primul.
În cazul retragerii/denunțării, realizate cu îndeplinirea cerințelor de timp și de formă arătate mai sus, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia probării), curate (fără însă să fi fost curățate/spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, în ambalajul în care au fost primite, în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anunțarea deciziei de retragere (ziua anunțării retragerii și ziua împlinirii termenului, intrând în calculul acestuia).
11. Dreptul voluntar la retur – garanția comercială
Pe lângă dreptul legal de retragere din Contract, Vânzătorul acordă un drept voluntar de returnare a mărfurilor achiziționate în termen de 30 de zile de la primirea produselor - garanția comercială asumată de Vânzător.
Datorită garanției comerciale, poți solicita returul chiar și după ce au expirat cele 14 zile. Poți solicita returul în termen de 30 de zile începând cu ziua primirii coletului de către tine sau de către o terță parte desemnată de tine și alta decât transportatorul. Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 30 de zile.
Pentru a iniția un retur, este suficient să completezi formularul de returnare pe care il gasesti aici sau pe prima pagina a site-ului.
Te rugăm să ai coletul pregătit pentru când vine curierul și să te asiguri că produsele sunt ambalate corespunzător și coletul este sigilat. Poți utiliza ambalajul original în care ai primit comanda.
În cazul garanției comerciale, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia probării), curate (fără însă să fi fost curățate/spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte și în ambalajul în care au fost primite. În cazul în care au fost livrate seturi de Produse, trebuie returnat întregul set așa cum a fost livrat. În cazul în care la livrare s-a primit și un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care să fie în stare corespunzătoare, întocmai ca Produsul.
Nu se acceptă returnarea produselor, care prin natura lor, inclusiv din rațiuni de igienă/sănătate publică, nu pot fi returnate, cum ar fi produse de lenjerie intimă, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate.
În cazul în care alegi să returnezi produsele prin alte metode decât cele puse la dispoziție de magazinul nostru, trebuie să ai în vedere că vei suporta costul de transport.
În cazul în care Produsele nu sunt returnate în stare corespunzătoare, conform celor arătate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuându-se în mod corespunzător suma ce trebuie restituită Clientului de către Vânzător. Clientul este răspunzător pentru orice valoare diminuată a Produselor rezultând din utilizarea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționarii lor.12. Garanția de conformitate
Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte. În cazul în care Produsele prezintă totuși defecte, Vânzătorul va fi responsabil pentru acestea.
Te rugăm să acorzi atenție culorilor Produselor și să iei în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic personal la momentul efectuării Comenzii. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformități.
Garanția de conformitate expiră după 2 ani de la data livrării produselor.
12.1. În cazul în care Produsele prezintă defecte, constatate în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la livrare sau intervenite în perioada de garanție, stabilită conform legii române, te rugăm să ne adresezi o reclamație transmisă prin e-mail la adresa contact@ucca.ro sau prin formularul de contact disponibil pe site și să returnezi Produsele, conform procedurii arătate în acești Termeni și Condiții.
Returul transmis prin formularul de retur disponibil pe site este gratuit. În cazul în care Clientul alege o altă metodă de livrare a returului, costul transportului va fi suportat de Client și nu va fi rambursat de către Vânzător.
12.2. În cadrul reclamației transmise te rugăm să furnizezi numărul comenzii la care faci referire, numele și adresa împreună cu o scurtă descriere a motivului returului.
12.3. Vânzătorul va examina plângerea în 14 zile și va informa Clientul despre rezultat.
În cazul în care se constată reclamația ca fiind întemeiată, pentru Produsele cu defecte îți vom restitui Prețul împreună cu taxele de livrare (dacă au existat atunci cand s-a livrat comanda), în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.
n cazul în care reclamația va fi considerată ca neîntemeiată, îți vom returna Produsele, însoțite de o notă care explică faptul că plângerea a fost găsită neîntemeiată, fără vreo altă obligație din partea noastră.
În caz de rambursare se vor aplica în mod corespunzător prevederile din acesti Termeni și Condiții.
12.4 Fiecare achiziție de pe site-ul nostru este însoțită de dovada achiziției, factura fiind emisa in forma electronic si disponibila la cerere pe adresa furnizata de catre client. 3Heads CLO nu este responsabil pentru furnizarea datelor incorecte de către Client.
13. Răspundere
Răspunderea Vânzătorului – în eventualitatea încălcării cu intenție sau din neglijență gravă a Termenilor și Condițiilor și/sau a Contractului: 3Heads CLO ca vânzător și proprietar al magazinului online va fi răspunzător pentru pierderile care sunt o consecință directă și previzibilă, în mod rezonabil, a acestei încălcări.
În orice caz (excluzând răspunderea pentru pagubele aduse vieții și/sau integrității corporale a unei persoane) răspunderea maximă față de Client pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legatură cu o Comandă este limitată la prețul total al respectivei Comenzi.
3Heads CLO nu răspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricărui echipament hardware sau program aparținând acestuia.
De asemenea, 3Heads CLO nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe website.
Răspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale de Cont (user /e-mail și parolă), pentru gestionarea accesării Contului și pentru activitatea derulată prin intermediul Contului, precum și pentru navigarea pe website-urile și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea acestor Termeni și Condiții și/sau a Contractului.
Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, Clientul/Utilizatorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată in cadrul site-ului, existența la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.
14. Transferul proprietății bunurilor
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea clientului în locația indicata in comanda (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).
15. Copyright - Proprietate intelectuală
Întreg conținut al website-ului, incluzând fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a 3Heads CLO.
Utilizatorului/Clientului nu îi este permisă copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legături, expunerea, includerea oricărui element al website-ului în orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui terț, în alt scop decât cel de a încheia/executa un Contract pentru Produse și a se informa despre Produsele comercializate pe website, fără a exista un acord scris prealabil al 3Heads CLO.
16. Legea aplicabilă. Jurisdicția
Acești Termeni și Condiții, precum și Contractul se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecată competentă de la sediul LPP, Utilizatorul/Clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește această alegere de competență.
17. Modificări ale Termeniilor și Condițiilor
Vânzătorul este îndreptățit să modifice Termenii și Condițiile unilateral dacă este necesar să se adapteze modificărilor aduse cadrului juridic sau tehnic.
În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauză din acești Termeni și Condiții se va dovedi nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, ea va fi înlocuită cu o clauză validă, cât mai aproape ca sens de clauza inițială.
Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acești Termeni și Condiții și/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua să se aplice nemodificate.
18. Cum functioneaza sistemul de puncte de fidelitate?
Trebuie sa indeplinesti urmatoarele conditii:
- ai CONT CLIENT;
- valoarea comenzii sa fie peste 100 de lei.
Fiecare 100 de lei cheltuiti in magazinul nostru online iti garanteaza 1 punct
1 punct = 3 Lei
Plasezi o comanda pe site-ul nostru si acumulezi puncte de fidelitate daca valoarea minima a comenzii este peste 100 de lei fara cost transport;
Cum poti sa primesti puncte extra?
1. Inviti un prieten sa isi faca cont pe site-ul nostru si sa plaseze o comanda astfel obtii 3 puncte (9 lei)
Sectiunea de invitatii este disponibila in contul tau. Poti sa trimiti oricate invitatii doresti.
2. Impartasesti cu noi parerea ta sincera (apreciem orice feedback chiar daca este critic deoarece este constructiv) in legatura cu produsele noastre printr-un review si mai primesti 2 puncte (6 lei). Dupa inregistrarea review-lui, in cel mai scurt timp posibil, punctele vor fi incarcate manual la tine in cont de catre un membru al echipei Ucca.
!!!De retinut!!!
Se ia in calcul doar un singur review pe produs. Se aloca 2 puncte de fidelitate pe un review/produs sau cate 2 puncte pentru cate un review pe produse diferite. Se accepta doar review-uri pentru produsele din ULTIMA comanda pe care ai plasat-o (daca produsul pentru care ai scris o recenzie nu este considerat "achizitie verificata" - se face automat de catre site si DOAR pentru produsele din ultima comanda - nu vom putea acorda punctele.
!!!In cazul in care returnezi partial sau total produsele din comanda, punctele de fidelitate folosite pentru a plati comanda NU revin in contul tau. De asemenea, daca ai acumulat puncte in urma ultimei comenzi plasate, apoi faci retur partial sau total, punctele se scad din cont!!!!
IMPORTANT:
- Poti sa folosesti oricand punctele de fidelitate;
- Poti sa folosesti doar o parte din puncte la o comanda (valoarea comenzii nu este importanta) sau toate punctele odata;
- Valoarea punctelor poate sa fie egala cu valoarea comenzii. De exemplu, valoarea punctelor acumulate este de 270 de lei si plasezi o comanda in valoare de 270 de lei, da, corect, nu vei achita nimic in plus.
- Valabilitatea puncteor este NELIMITATA.
Cum obtin puncte in valoare de 30 de Lei?
Parerea ta insotita de o poza cu tine purtand unul dintre produsele comandate este recompensata cu 30 de lei.
Cauta pe www.ucca.ro macar unul dintre produsele pe care le-ai comandat, lasa un review si adauga o poza (este important sa stii ca poza pe care o adaugi va fi vizibila pe site-ul nostru la produsul respectiv si in pagina cu pozele clientilor noastri) si noi te recompensam cu 10 puncte de fidelitate (valoarea totala a punctelor este 25 de lei) pe care le poti cheltui oricand pe site-ul nostru. Dupa inregistrarea review-lui, in cel mai scurt timp posibil, punctele vor fi incarcate manual la tine in cont de catre un membru al echipei Ucca.
!!!De retinut!!!
Se ia in calcul doar un singur review (cu poza)/ produs. Se aloca 5 puncte de fidelitate pe un review/produs sau cate 10 puncte pentru cate un review(cu poza) pe produse diferite. Se accepta doar review-uri(cu poza) pentru produsele din ULTIMA comanda pe care ai plasat-o (daca produsul pentru care ai scris o recenzie nu este considerata "achizitie verificata" - se face automat de catre site si DOAR pentru produsele din ultima comanda - nu vom putea acorda punctele.
-se accepta MAXIM 2 review-uri cu poze pe luna de la un singur client-
!!!In cazul in care returnezi partial sau total produsele din comanda, punctele de fidelitate folosite pentru a plati comanda NU revin in contul tau. De asemenea, daca ai acumulat puncte in urma ultimei comenzi plasate, apoi faci retur partial sau total, punctele se scad din cont!!!!
19. Voucher 20% Discount - valabil in perioada 15.01.2024 - 15.02.2024
Reducerea nu se cumulează cu punctele de fidelitate sau cu alte coduri de reducere (ex. cod reducere abonare la Newsletter).
Reducerea nu se aplica la Winter Deals (Mystery Box, Produse Cadou si Jachetele din lana).
Codul de discount se utilizeaza in pagina Cosul de cumparaturi FInalizare comanda.
Voucherul de 20% discount a fost primit fizic in colet de catre toti clientii care au facut achizitii in luna Decembrie 2023.
Codul de reducere se poate utiliza o singura data/ utilizator.
Luand in considerare exceptiile de mai sus in cazul carora voucherul nu este valabil, acesta se alica pe tot cosul de cumparaturi, inclusiv la produsele deja reduse.