Cum pot adauga un cod de reducere la comanda mea?
Codurile de discount se pot adauga la finalizarea comenzii, in partea dreapta a paginii (daca comanda se plaseaza de pe laptop/ computer) sau in partea de jos a paginii (daca plasarea comenzii se face de pe telefon) dand click pe " AI UN COD DE REDUCERE?".
Cum obtin un cod de reducere?
Ucca ofera voucher de reducere printr-un e-mail clientilor care au facut o achizitie dupa ce acestia intra in posesia coletului.
Codul de reducere pot sa il folosesc oricand si de cate ori vreau?
Codul de reducere se poate folosi de cate ori doresti in limita termenului sau de valabilitate specificat in e-mail. Codul de reducere se aplica doar la comenzile noi, NU se aplica daca faci schimb de produse.
Se pot rezerva produsele din cosul de cumparaturi?
Un produs este rezervat dupa finalizarea comenzii. Adaugarea produsului in cosul de cumparaturi nu garanteaza rezevarea acestuia. Produsele raman in cosul de cumparaturi pentru cateva zile apoi dispar. De asemenea, un produs foarte solicitat se poate epuiza la doar cateva ore dupa ce a fost adaugat in cosul de cumparaturi.
Se poate finaliza o comanda si se poate adauga in sectiunea OBSERVATII Mesajul tau mentiunea ca doresti experierea produsului la o anumita data sau ca doresti rezervarea articolului pana la o anumita data.
Cum procedez daca vreau sa returnez un produs?
La Ucca returul este simplu si gratuit. Tot ce trebuie sa faci este sa completezi Formularul de retur pe care il gasesti aici apoi noi ne ocupam de tot, facem solicitare catre curier ca sa ridice coletul de la tine, generam AWB pentru curier si iti transferam suma aferenta returului in contul bancar mentionat in Formularul de retur. Tot ce trebuie sa faci tu este sa pregatesti coletul pentru curier, pui produsul in plicul in care ai primit initial comanda si sigilezi.
Cum procedez daca vreau sa schimb un produs? Trebuie sa ma incadrez in suma initiala?
Daca doresti schimb de marime sau schimb de produs tot ce trebuie sa faci este sa completezi Formularul de retur pe care il gasesti aici iar in sectiunea Motivul returnarii sau Observatii specifica codul produsului pe care il doresti la schimb si marimea acestuia. Nu trebuie sa te incadrezi in suma initiala daca faci un schimb de produs. Suma poate sa fie mai mare si o sa platesti diferenta ramburs sau mai mica iar noi o sa iti transferam diferenta in cont.
Unde gasesc codul unui produs?
Pe pagina fiecarui articol gasesti codul de produs sub butonul ADAUGA IN COS.
In cat timp primesc coletul?
De regula Ucca livreaza in 24h cu exceptii unde termenul de livrare se poate sa se prelungeasca pana la 48h.
Cat costa transportul?
Pentru sumele mai mici de 150 de Lei costul de transport este de 7 Lei (plata card) sau 12 Lei (plata ramburs).
Daca suma toatala depaseste 150 de Lei transportul este gratuit.
Cine imi livreaza coletul?
Coletul este livrate de catre firmele de curierat colaboratoare.
Cum pot sa modific sau sa anulez o comanda dupa ce am plasat-o?
Daca ai plasat o comanda si doresti sa modifici datele de livrare, doresti sa adaugi sau sa elimini produse sau pur si simplu vrei anularea comenzii, toate aceste se pot face telefonic la numarul de telefon afisat pe site.
Te rugam sa tii cont ca modificarile se pot efecctua doar cat timp coletul este inca la noi, dupa ce a fost predat firmei de curierat colaboratoare nu se mai pot face modificari.
Care sunt optiunile de plata?
Poti opta pentru plata cu cardul sau pentru ramburs.
Cum aflu daca s-a inregistrat comanda?
Dupa finalizarea comenzii vei primi un e-mail si un mesaj care va comfirma plasarea comenzii.
Cum stiu ca a fost pregatita comanda mea?
Dupa ce comanda ta a fost procesata vei primi un mesaj de confirmare care te anunta ca a fost pregatita comanda si urmeaza sa fie predata firmei de curierat in ziua curenta.
De ce difera usor printul sau oridinea culorilor la unele produse?
Produsele noastre fiind lucrate manual pot sa difere usor si sa nu fie copie fidela a pozei de prezentare. In descrierea produsului se gaseste acesta informatie acolo unde este cazul. Acest detaliu face ca produsele noastre sa fie unice iar tu sa te bucuri de acesta caracteristica rar intalnita.
Marimile sunt cele standard?
Marimile nu corespund de fiecare data cu cele standard. Fiind lucrate manual, dimensiunile produselor pot sa difere chiar de la un model la altul. Fiecare produs este masurat iar aceste dimensiuni se gasesc in descrierea produsului pe site.
Pe langa vouchere de reducere ce alte beneficii mai am daca plasez o comanda?
Avem diferite campanii, concursuri si provocari, iar in acest moment la anumite praguri atinse de suma totala a comenzii vei primi un cadou pe care tu il alegi. In functie de suma atinsa cadourile din care poti alege difera.
Pragurile la care poti primi un cadou sunt: 350 de Lei, 500 de Lei si 700 de Lei.
Daca un produs nu este disponibil, cand revine pe site?
Cum produsele noastre in mare parte sunt unicat, este posibil ca unele dintre ele sa nu mai revina pe site, in schimb unele produse pot sa reapara pe site la un interval de aproximativ 3 luni.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!