Politica de retur


Conform art. 7 alin. 1 din OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta şi Legii nr. 51/2003, care aprobă Ordonanţa, "consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţa, în termen de 10 zile lucratoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

In această situatie, Clientul se obligă să notifice ucca.ro, intenţia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor. Clientul este responsabil să se asigure că produsele se vor returna in maxim 10 zile lucratoare de la primirea coletului, în caz contrar ucca.ro poate refuza coletul.

In situaţia de returnare a produselor, acestea trebuie să fie in aceeaşi stare în care au fost trimise Clientului, în ambalajul original, cu etichetele intacte si împreună cu toate documentele care l-au insotit (factură, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie să fie in aceeasi condiţie ca la primire: fără defecte (cu excepţia viciilor ascunse şi exceptând defectele deja semnalate de Client in corespondeţa cu ucca.ro).

Conform art. 10 lit. c din O.G. 130/2000 ucca.ro îşi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate, produse alimentare. Pe fiecare pagina de produs există informaţia privind posibilitatea de retur. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Clientul se obliga ca înainte de expedierea returului să trimita un e-mail pe adresa contact@ucca.ro, care să conţină:

  • data expedierii coletului;
  • numarul Comenzii;
  • suma de returnat;
  • modalitatea de plata dorită (datele contului bancar său pentru mandatul postal).
Costul returului cade, conform legii, în sarcina Clientului. Pentru retururile efectuate in cursul celor 10 zile lucratoare, Clientul primeste banii aferenţi produselor returnate in interval de 30 de zile calendaristice de la recepţionarea coletului în depozitul 3HC.


Cu alte cuvinte si mai pe scurt:

Daca un produs nu corespunde asteptarilor tale, te rugam sa ne comunici prin mail sau telefonic intentia de a schimba produsul sau de a-l returna. Vom reveni cu un telefon sau e-mail pentru a stabili toate detaliile. In acest caz:

-produsul trebuie sa fie in starea initiala fara urme de uzura sau deteriorari.

-taxele de transport aferente sunt platite de catre tine(client).

 

Array ( [0] => 94 [id] => 94 [1] => 1 [ws_id] => 1 [2] => [type] => [3] => 0 [ws_homepage] => 0 [4] => 0 [parent_id] => 0 [5] => 0 [level] => 0 [6] => 3 [module_id] => 3 [7] => 1 [lang_id] => 1 [8] => 0 [module_id_redirect] => 0 [9] => Politica de retur [name] => Politica de retur [10] => politica-de-retur [url] => politica-de-retur [11] => [external_url] => [12] => _self [url_target] => _self [13] => 4 [top_nav] => 4 [14] => 0 [main_nav] => 0 [15] => 0 [left_nav] => 0 [16] => 0 [footer_nav] => 0 [17] => [menu_image] => [18] => [menu_image_hover] => [19] => [mt_title] => [20] => utf-8 [mt_charset] => utf-8 [21] => [mt_description] => [22] => [mt_keywords] => [23] => [header] => [24] => none [header_type] => none [25] => [header_title] => [26] => [header_text] => [27] => ########### [header_content] => ########### [28] => [title] => [29] => [subtitle] => [30] => 0000-00-00 00:00:00 [date] => 0000-00-00 00:00:00 [31] => [author] => [32] => [jobtitle] => [33] => [publication] => [34] => [department] => [35] => [company] => [36] => [summary] => [37] =>

Politica de retur


Conform art. 7 alin. 1 din OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta şi Legii nr. 51/2003, care aprobă Ordonanţa, "consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţa, în termen de 10 zile lucratoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

In această situatie, Clientul se obligă să notifice ucca.ro, intenţia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor. Clientul este responsabil să se asigure că produsele se vor returna in maxim 10 zile lucratoare de la primirea coletului, în caz contrar ucca.ro poate refuza coletul.

In situaţia de returnare a produselor, acestea trebuie să fie in aceeaşi stare în care au fost trimise Clientului, în ambalajul original, cu etichetele intacte si împreună cu toate documentele care l-au insotit (factură, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie să fie in aceeasi condiţie ca la primire: fără defecte (cu excepţia viciilor ascunse şi exceptând defectele deja semnalate de Client in corespondeţa cu ucca.ro).

Conform art. 10 lit. c din O.G. 130/2000 ucca.ro îşi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate, produse alimentare. Pe fiecare pagina de produs există informaţia privind posibilitatea de retur. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Clientul se obliga ca înainte de expedierea returului să trimita un e-mail pe adresa contact@ucca.ro, care să conţină:

  • data expedierii coletului;
  • numarul Comenzii;
  • suma de returnat;
  • modalitatea de plata dorită (datele contului bancar său pentru mandatul postal).
Costul returului cade, conform legii, în sarcina Clientului. Pentru retururile efectuate in cursul celor 10 zile lucratoare, Clientul primeste banii aferenţi produselor returnate in interval de 30 de zile calendaristice de la recepţionarea coletului în depozitul 3HC.


Cu alte cuvinte si mai pe scurt:

Daca un produs nu corespunde asteptarilor tale, te rugam sa ne comunici prin mail sau telefonic intentia de a schimba produsul sau de a-l returna. Vom reveni cu un telefon sau e-mail pentru a stabili toate detaliile. In acest caz:

-produsul trebuie sa fie in starea initiala fara urme de uzura sau deteriorari.

-taxele de transport aferente sunt platite de catre tine(client).

 

[content1] =>

Politica de retur


Conform art. 7 alin. 1 din OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta şi Legii nr. 51/2003, care aprobă Ordonanţa, "consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţa, în termen de 10 zile lucratoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

In această situatie, Clientul se obligă să notifice ucca.ro, intenţia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor. Clientul este responsabil să se asigure că produsele se vor returna in maxim 10 zile lucratoare de la primirea coletului, în caz contrar ucca.ro poate refuza coletul.

In situaţia de returnare a produselor, acestea trebuie să fie in aceeaşi stare în care au fost trimise Clientului, în ambalajul original, cu etichetele intacte si împreună cu toate documentele care l-au insotit (factură, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie să fie in aceeasi condiţie ca la primire: fără defecte (cu excepţia viciilor ascunse şi exceptând defectele deja semnalate de Client in corespondeţa cu ucca.ro).

Conform art. 10 lit. c din O.G. 130/2000 ucca.ro îşi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate, produse alimentare. Pe fiecare pagina de produs există informaţia privind posibilitatea de retur. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Clientul se obliga ca înainte de expedierea returului să trimita un e-mail pe adresa contact@ucca.ro, care să conţină:

  • data expedierii coletului;
  • numarul Comenzii;
  • suma de returnat;
  • modalitatea de plata dorită (datele contului bancar său pentru mandatul postal).
Costul returului cade, conform legii, în sarcina Clientului. Pentru retururile efectuate in cursul celor 10 zile lucratoare, Clientul primeste banii aferenţi produselor returnate in interval de 30 de zile calendaristice de la recepţionarea coletului în depozitul 3HC.


Cu alte cuvinte si mai pe scurt:

Daca un produs nu corespunde asteptarilor tale, te rugam sa ne comunici prin mail sau telefonic intentia de a schimba produsul sau de a-l returna. Vom reveni cu un telefon sau e-mail pentru a stabili toate detaliile. In acest caz:

-produsul trebuie sa fie in starea initiala fara urme de uzura sau deteriorari.

-taxele de transport aferente sunt platite de catre tine(client).

 

[38] => [content2] => [39] => [content3] => [40] => [content4] => [41] => [content5] => [42] => [image] => [43] => [videocode] => [44] => [files] => [45] => [filename] => [46] => [files2] => [47] => 1400666360 [created] => 1400666360 [48] => 1405961250 [updated] => 1405961250 [49] => 0 [display_on_homepage] => 0 [50] => 0 [display_special] => 0 [51] => 1 [display_status] => 1 [52] => 10 [display_order] => 10 [53] => 0 [protected] => 0 [54] => 0 [visible] => 0 [55] => 0 [module_landing_item] => 0 [56] => [filters] => [57] => 0.00 [price] => 0.00 [58] => 0.00 [price_promo] => 0.00 [59] => [cod] => [60] => 0 [stoc] => 0 [61] => [banner] => [62] => 0 [product_count] => 0 [63] => [filter_ids] => ) 1
ABONEAZA-TE
SOCIALIZEAZA