Intrebari frecvente



1. Ce marime mi se potriveste?


Am incercat sa realizam un tabel de marimi cat mai aproape de realitate. Produsele Ucca fiind lucrate manual pot aparea mici diferente.  Te rugam sa consulti cu atentie tabelul si daca ai nelumuriri ne poti trimite un e-mail la sales@ucca.ro.




Tabele Mărimi


 

2. Cum pot beneficia de transport gratuit?

 

Oferim transport gratuit pentru orice comanda compusa din minim doua produse din oricare categorie exceptand categoria Accesorii!

In oferta nu intra produsele supuse unor promotii/reduceri!

 

3.Care este comanda minima?

 

Conform legislatiei in vigoare clientul nu trebuie obligat la o comanda minima.

Nu exista comanda minima!

 

4. Produsele afisate sunt in stoc?

 

Toate produsele care se pot comanda sunt in stoc si se livreaza in aceeasi zi daca comanda a fost inregistrata pana la ora 13.00, sau a doua zi daca comanda a fost intregistrata dupa ora 13.00.

 

5. Care este taxa de transport ?


Indiferent de volumul sau valoarea comenzii trasportul este:


17lei - daca comanda se livreaza cu Curier Rapid (Cargus)

9lei - daca comanda se livreaza cu Posta Romana

 

6. Cum plătesc?

 

Momentan singura modalitate de plata este in sistem ramburs in momentul primirii/ridicarii coletului.

 

7. Ce presupune livrarea prin Posta Romana?

 

In acest caz, durata de tranzit al unui colet este de 72ore, insemnand ca intre 2 si 3 zile lucratoare coletul va ajunge la oficiul postal de care aparti si de unde trebuie sa-l ridici. Avizul de instiintare nu este obligatoriu. Poti sa ridici coletul si fara el. De multe ori postasul il pierde. Nu astepta avizul.
Este obligatoriu ca adresa din buletin sa corespunda cu adresa de pe colet. Ridicare se face pe baza de buletin la ghiseul oficiului postal.

 

8. Ce presupune livrarea prin Curier Rapid?

 

In acest caz, livrarea se face in 24h, maxim 48h. Exceptie sunt perioadele aglomerate(ex.:Black Friday, Craciun, Paste). Nu este obligatoriu ca adresa din buletin sa corespunda cu adresa de pe colet. Livrarea se face de catre curier la adresa indicata de tine.

 

9. Cum procedez daca vreau sa returnez sau sa inlocuiesc un produs?

 

Daca un produs nu corespunde asteptarilor tale, te rugam sa ne comunici prin mail sau telefonic intentia de a schimba produsul sau de a-l returna. Vom reveni cu un telefon sau e-mail pentru a stabili toate detaliile. In acest caz:

-produsul trebuie sa fie in starea initiala fara urme de uzura sau deteriorari.

-taxele de transport aferente sunt platite de catre tine(client).

 

10. Ce inseamna "Stone wash"?

 

“Stone washing” este un proces prin care se da panzei noi un aspect uzat. Procedeul utlizeaza pietre mari care, atunci cand vin in contact cu materialul textil, il netezesti si uniformizeaza ca si textura.

Culorile obtinute in urma procedeului sunt absolut senzationale! Imbracamintele si gentile “stone washed” au un look clasic – vintage, combinate cu o paleta de culori naturale.

 

11.  Se trimit comenzi in tarile din EU?

 

Da, expediem colete in Europa. Pentru mai multe detalii te rugam sa ne contactezi pe mail: sales@ucca.ro

 

12. Exista magazin fizic UCCA ?

 

Nu, momentan suntem doar on-line si mai puteti gasi produsele UCCA la partenerii din tara.

 

13. Pentru alte intrebari, nu ezita sa ne trimiti un e-mail la contact@ucca.ro

 

 

Array ( [0] => 240 [id] => 240 [1] => 1 [ws_id] => 1 [2] => [type] => [3] => 0 [ws_homepage] => 0 [4] => 0 [parent_id] => 0 [5] => 0 [level] => 0 [6] => 3 [module_id] => 3 [7] => 1 [lang_id] => 1 [8] => 0 [module_id_redirect] => 0 [9] => Intrebari frecvente [name] => Intrebari frecvente [10] => intrebari-frecvente [url] => intrebari-frecvente [11] => [external_url] => [12] => _self [url_target] => _self [13] => 2 [top_nav] => 2 [14] => 0 [main_nav] => 0 [15] => 0 [left_nav] => 0 [16] => 0 [footer_nav] => 0 [17] => [menu_image] => [18] => [menu_image_hover] => [19] => [mt_title] => [20] => utf-8 [mt_charset] => utf-8 [21] => [mt_description] => [22] => [mt_keywords] => [23] => [header] => [24] => none [header_type] => none [25] => [header_title] => [26] => [header_text] => [27] => ########### [header_content] => ########### [28] => [title] => [29] => [subtitle] => [30] => 0000-00-00 00:00:00 [date] => 0000-00-00 00:00:00 [31] => [author] => [32] => [jobtitle] => [33] => [publication] => [34] => [department] => [35] => [company] => [36] => [summary] => [37] =>

Intrebari frecvente



1. Ce marime mi se potriveste?


Am incercat sa realizam un tabel de marimi cat mai aproape de realitate. Produsele Ucca fiind lucrate manual pot aparea mici diferente.  Te rugam sa consulti cu atentie tabelul si daca ai nelumuriri ne poti trimite un e-mail la sales@ucca.ro.




Tabele Mărimi


 

2. Cum pot beneficia de transport gratuit?

 

Oferim transport gratuit pentru orice comanda compusa din minim doua produse din oricare categorie exceptand categoria Accesorii!

In oferta nu intra produsele supuse unor promotii/reduceri!

 

3.Care este comanda minima?

 

Conform legislatiei in vigoare clientul nu trebuie obligat la o comanda minima.

Nu exista comanda minima!

 

4. Produsele afisate sunt in stoc?

 

Toate produsele care se pot comanda sunt in stoc si se livreaza in aceeasi zi daca comanda a fost inregistrata pana la ora 13.00, sau a doua zi daca comanda a fost intregistrata dupa ora 13.00.

 

5. Care este taxa de transport ?


Indiferent de volumul sau valoarea comenzii trasportul este:


17lei - daca comanda se livreaza cu Curier Rapid (Cargus)

9lei - daca comanda se livreaza cu Posta Romana

 

6. Cum plătesc?

 

Momentan singura modalitate de plata este in sistem ramburs in momentul primirii/ridicarii coletului.

 

7. Ce presupune livrarea prin Posta Romana?

 

In acest caz, durata de tranzit al unui colet este de 72ore, insemnand ca intre 2 si 3 zile lucratoare coletul va ajunge la oficiul postal de care aparti si de unde trebuie sa-l ridici. Avizul de instiintare nu este obligatoriu. Poti sa ridici coletul si fara el. De multe ori postasul il pierde. Nu astepta avizul.
Este obligatoriu ca adresa din buletin sa corespunda cu adresa de pe colet. Ridicare se face pe baza de buletin la ghiseul oficiului postal.

 

8. Ce presupune livrarea prin Curier Rapid?

 

In acest caz, livrarea se face in 24h, maxim 48h. Exceptie sunt perioadele aglomerate(ex.:Black Friday, Craciun, Paste). Nu este obligatoriu ca adresa din buletin sa corespunda cu adresa de pe colet. Livrarea se face de catre curier la adresa indicata de tine.

 

9. Cum procedez daca vreau sa returnez sau sa inlocuiesc un produs?

 

Daca un produs nu corespunde asteptarilor tale, te rugam sa ne comunici prin mail sau telefonic intentia de a schimba produsul sau de a-l returna. Vom reveni cu un telefon sau e-mail pentru a stabili toate detaliile. In acest caz:

-produsul trebuie sa fie in starea initiala fara urme de uzura sau deteriorari.

-taxele de transport aferente sunt platite de catre tine(client).

 

10. Ce inseamna "Stone wash"?

 

“Stone washing” este un proces prin care se da panzei noi un aspect uzat. Procedeul utlizeaza pietre mari care, atunci cand vin in contact cu materialul textil, il netezesti si uniformizeaza ca si textura.

Culorile obtinute in urma procedeului sunt absolut senzationale! Imbracamintele si gentile “stone washed” au un look clasic – vintage, combinate cu o paleta de culori naturale.

 

11.  Se trimit comenzi in tarile din EU?

 

Da, expediem colete in Europa. Pentru mai multe detalii te rugam sa ne contactezi pe mail: sales@ucca.ro

 

12. Exista magazin fizic UCCA ?

 

Nu, momentan suntem doar on-line si mai puteti gasi produsele UCCA la partenerii din tara.

 

13. Pentru alte intrebari, nu ezita sa ne trimiti un e-mail la contact@ucca.ro

 

 

[content1] =>

Intrebari frecvente



1. Ce marime mi se potriveste?


Am incercat sa realizam un tabel de marimi cat mai aproape de realitate. Produsele Ucca fiind lucrate manual pot aparea mici diferente.  Te rugam sa consulti cu atentie tabelul si daca ai nelumuriri ne poti trimite un e-mail la sales@ucca.ro.




Tabele Mărimi


 

2. Cum pot beneficia de transport gratuit?

 

Oferim transport gratuit pentru orice comanda compusa din minim doua produse din oricare categorie exceptand categoria Accesorii!

In oferta nu intra produsele supuse unor promotii/reduceri!

 

3.Care este comanda minima?

 

Conform legislatiei in vigoare clientul nu trebuie obligat la o comanda minima.

Nu exista comanda minima!

 

4. Produsele afisate sunt in stoc?

 

Toate produsele care se pot comanda sunt in stoc si se livreaza in aceeasi zi daca comanda a fost inregistrata pana la ora 13.00, sau a doua zi daca comanda a fost intregistrata dupa ora 13.00.

 

5. Care este taxa de transport ?


Indiferent de volumul sau valoarea comenzii trasportul este:


17lei - daca comanda se livreaza cu Curier Rapid (Cargus)

9lei - daca comanda se livreaza cu Posta Romana

 

6. Cum plătesc?

 

Momentan singura modalitate de plata este in sistem ramburs in momentul primirii/ridicarii coletului.

 

7. Ce presupune livrarea prin Posta Romana?

 

In acest caz, durata de tranzit al unui colet este de 72ore, insemnand ca intre 2 si 3 zile lucratoare coletul va ajunge la oficiul postal de care aparti si de unde trebuie sa-l ridici. Avizul de instiintare nu este obligatoriu. Poti sa ridici coletul si fara el. De multe ori postasul il pierde. Nu astepta avizul.
Este obligatoriu ca adresa din buletin sa corespunda cu adresa de pe colet. Ridicare se face pe baza de buletin la ghiseul oficiului postal.

 

8. Ce presupune livrarea prin Curier Rapid?

 

In acest caz, livrarea se face in 24h, maxim 48h. Exceptie sunt perioadele aglomerate(ex.:Black Friday, Craciun, Paste). Nu este obligatoriu ca adresa din buletin sa corespunda cu adresa de pe colet. Livrarea se face de catre curier la adresa indicata de tine.

 

9. Cum procedez daca vreau sa returnez sau sa inlocuiesc un produs?

 

Daca un produs nu corespunde asteptarilor tale, te rugam sa ne comunici prin mail sau telefonic intentia de a schimba produsul sau de a-l returna. Vom reveni cu un telefon sau e-mail pentru a stabili toate detaliile. In acest caz:

-produsul trebuie sa fie in starea initiala fara urme de uzura sau deteriorari.

-taxele de transport aferente sunt platite de catre tine(client).

 

10. Ce inseamna "Stone wash"?

 

“Stone washing” este un proces prin care se da panzei noi un aspect uzat. Procedeul utlizeaza pietre mari care, atunci cand vin in contact cu materialul textil, il netezesti si uniformizeaza ca si textura.

Culorile obtinute in urma procedeului sunt absolut senzationale! Imbracamintele si gentile “stone washed” au un look clasic – vintage, combinate cu o paleta de culori naturale.

 

11.  Se trimit comenzi in tarile din EU?

 

Da, expediem colete in Europa. Pentru mai multe detalii te rugam sa ne contactezi pe mail: sales@ucca.ro

 

12. Exista magazin fizic UCCA ?

 

Nu, momentan suntem doar on-line si mai puteti gasi produsele UCCA la partenerii din tara.

 

13. Pentru alte intrebari, nu ezita sa ne trimiti un e-mail la contact@ucca.ro

 

 

[38] => [content2] => [39] => [content3] => [40] => [content4] => [41] => [content5] => [42] => [image] => [43] => [videocode] => [44] => [files] => [45] => [filename] => [46] => [files2] => [47] => 1402489742 [created] => 1402489742 [48] => 1482746500 [updated] => 1482746500 [49] => 0 [display_on_homepage] => 0 [50] => 0 [display_special] => 0 [51] => 1 [display_status] => 1 [52] => 14 [display_order] => 14 [53] => 0 [protected] => 0 [54] => 0 [visible] => 0 [55] => 0 [module_landing_item] => 0 [56] => [filters] => [57] => 0.00 [price] => 0.00 [58] => 0.00 [price_promo] => 0.00 [59] => [cod] => [60] => 0 [stoc] => 0 [61] => [banner] => [62] => 0 [product_count] => 0 [63] => [filter_ids] => ) 1
ABONEAZA-TE
SOCIALIZEAZA